OASEN selskabslokale

Det er kun beboere i Det sociale boligselskab Vildtbanegård, som kan leje Oasen til private arrangementer, og lejer skal selv deltage i dette. I lejeperioden er lejer ansvarlig for Oasen og de skader gæster eventuelt måtte forårsage. Dette gælder også gæsternes optræden i og omkring Oasen. I tilfælde af skader forårsaget af uønskede personer, skal der foretages politianmeldelse. Der må ikke opkræves nogen form for entré, eller betaling for mad og drikkevarer.

Afdelingsbestyrelsen og aktivitetsudvalget benytter Oasen som aktivitetshus, hvor der kan afholdes arrangementer for beboerne i Det sociale boligselskab Vildtbanegård, afdeling 1 – 4. Ved disse arrangementer er det muligt, at opkræve deltagergebyr, entré, samt betaling for mad og drikkevarer. Afdelingsbestyrelsen og aktivitetsudvalget benytter Oasens selskabslokale og aktivitetshus til møder som generalforsamling, budgetmøde, bestyrelsesmøder og lignende.

Husorden

Antal Personer: Der kan dækkes op til 80 siddende/spisende personer. Der er 4 høje caféborde, som kan benyttes ved receptioner, foredrag eller lignende arrangementer. Cafébordene opbevares i depotrummet/gangen.

Udlejning af Oasen: Udlejning sker ved personlig henvendelse på afdelingskontoret, Vejlebrovej 130 (i Oasen). Kontoret er åbent den 2. onsdag i hver måned (ulige uger), kl. 19.00 – 19.30. Det er også muligt at fremsende en lejeforespørgsel via https://oasenudlejning.dk/kalender-oasen/

Bemærk venligst at i hverdagene kan Oasen kun lejes mellem kl. 8.00 og kl. 18.00.

Betingelser for at leje Oasen:

  • Lejer skal bo i Vildtbanegård 1, 2, 3 eller 4
  • Lejer skal være myndig
  • Lejer skal selv være tilstede under arrangementet
  • Lejer er ansvarlig for arrangementet, og hvad gæsterne gør, både før, under og efter
  • Brug af konfetti i lokaler og have er STRENGT forbudt.

Ved booking af lokalet betales depositum. Lejen betales senest 1 måned før lejedatoen. Efter endt leje returneres det fulde depositum, dog vil evt. ødelagte genstande og/eller indbo blive modregnet i depositummet. Hvis prisen på det ødelagte overstiger depositummet, bliver der fremsendt en regning med erstatningsgebyr, som skal betales inden for 8 hverdage.

Faciliter

Køkkenet rummer følgende inventar: 2 ovne, 2 komfurer, mikroovn, køleskab m. fryser, køle/svaleskab og opvaskemaskine. Der er kaffemaskine med dobbelt brygger og varmeplader, samt en el-kedel. Der er køkkenmaskine med blender og hakker. Gryder, potter, pander, spækbræt og køkkenredskaber til madlavning. Derudover er der service, glas, fade, skåle, kander og bestik. Vaser og lysestager er også til rådighed.

Man skal ikke medbringe opvasketabletter til opvaskemaskinen. Der benyttes en særlig industriopvask som er tilkoblet opvaskemaskinen. Vejledning findes i mappen i vinduet.

Man skal ikke medbringe kaffefiltre, de er til rådighed i køkkenet.

Man skal ikke medbringe skraldesække til den store affaldsspand i køkkenet, og til affaldsstativer på toiletterne. Der vil være sorte sække til rådighed i køkkenet, og lady-poser på toiletterne.

Der er 2 grille til kul, som kan lejes. Du skal selv sørge for kul mv. Ønsker man at leje grillen skal dette meddeles ved bookning af lokalet.

Der er 2 terrasser: En med fuld overdækning og en med halv overdækning. Der er opsat askebæger/krukker med sand på begge terrasser til cigaretskodder.

Der er et begrænset antal sorte stole til rådighed, som kan benyttes på terrassen. Ligeledes er der 2 kuffertborde i sort flet, som er lette at håndtere. De rummer ca. 10 (ikke spisende) personer pr. bord. Terrassemøblerne må ikke benyttes indendørs i OASEN. Der sidder sandkorn og andet under benene, som kan ødelægge gulvet.

Der er stole og borde til 80 personer, dog er det muligt at få udleveret ekstra stole, borde og service, så der kan dækkes op til 96 personer. Borde og stole til indendørs brug må ikke benyttes på terrasserne eller på græsset.

I gangen er der garderobe med bøjler.

I gangen er der 3 toiletter og 1 handicaptoilet. I gangen bag køkkenet er der 1 toilet.

Musikanlægget står i et aflåst skab. Der er et betjeningspanel på fronten, og derfra betjenes lydstyrke, mikrofoner, projektor og storskærm/lærred. Der er indbygget teleslynge i lokalet, hvilket giver en rigtig god lyd for de gæster som benytter høreapparat. Der er 2 håndholdte mikrofoner og 2 mikrofoner med hovedbøjle. Derudover forefindes Jackstik til mobiltelefon/ipad/pc, og der er HDMI-stik til pc. Disse må ikke fjernes fra lokalet. OASEN er placeret i et beboelsesområde, hvorfor lejer bedes tage hensyn når der spilles musik. Luk gerne døre og vinduer, så musikken ikke er til gene for andre.

Internet er til fri afbenyttelse for dem som lejer OASEN. Brugernavn og kode udleveres ved udlejning.

Hvis du ønsker at hejse Dannebrog på den store flagstang, på græsset foran huset, skal du oplyse dette ved bookning af OASEN. Husk at Dannebrog skal nedtages før solnedgang.

OASEN har 2 indendørs-flag (dannebrog) på metalstang, som er 140 cm høje, og et tilsvarende på hvid træstang. Disse er til fri afbenyttelse, men skal erstattes såfremt de ødelægges i lejeperioden.

Hvis man ønsker at leje fadøsanlægget skal man oplyse dette ved bookning af OASEN. I lejeprisen indgår rensning af anlægget, samt dækning af gaspatron. Når man lejer OASENS fadølsanlæg skal man købe fustager af OASEN. Fustager købes til dagsprisen som pt. ligger på ca. 725 kr. pr. stk. (+/-). Der er ca. 50 x ½ liter fadøl i en fustage. Det er kun muligt at returnere hele og uåbnede fustager.

Hvis man ønsker at leje en slush-ice maskine, skal man oplyse dette ved bookning af OASEN. Prisen er: 300 kr. inkl. 4 l saft.

Toilet: Håndsæbe og toiletpapir. 
Køkken: Håndsæbe, almindeligt opvaskemiddel, køkkenrulle, viskestykker, karklude og grydesvampe. Man skal selv sørge for at påfylde salt- og peberbøsser.
Andet: Duge, servietter og stearinlys, samt rengøringsmidler til rengøring efter endt fest.

Booking

Henvendelse til afdelingskontoret:
Vejlebrovej 130, 2635 Ishøj. Der er åbent for udlejning, hver anden onsdag i ulige uger, kl. 19.00 – 19.30. Hvis du vil se om OASEN er booket den dag du ønsker at leje den, kan du tjekke kalenderen som opdateres løbende, man kan også sende en lejeforespørgsel her. Ved yderligere spørgsmål er det muligt at sende en e-mail til tilsynsførende. Vær opmærksom på, at der kan gå op til 5 hverdage før du får svar på din henvendelse.

Henvendelse via e-mail OASEN’s tilsynsførende: udlejning@oasen2635.dk

Telefonisk henvendelse: Oasens telefon er åben mandag kl. 19.00 – 20.30. Tlf. nr.: 54 55 20 80.

Scroll to Top